MasterCard rozdaje nagrody stworzone przez polskich projektantów

150x110

MasterCard przygotował konkurs, w którym do wygrania są designerskie ubrania i gadżety, zaprojektowane przez polskich projektantów. Aby zdobyć nagrodę, wystarczy napisać kreatywny komentarz pod wybranym zdjęciem projektu umieszczonym na oficjalnej tablicy MasterCard w serwisie Pinterest.

Konkurs stworzony przez firmę MasterCard daje projektantom i twórcom możliwość zaprezentowania swoich niepowtarzalnych pomysłów szerszemu gronu odbiorców. Jest również szansą dla internautów na zdobycie najciekawszych z nich w niezwykle prosty sposób, poprzez umieszczenie swojego ciekawego komentarza pod zdjęciem projektu, który najbardziej spodobał się danej osobie.

W każdej rundzie konkursu, organizator wybierze pięć najciekawszych projektów i zaprezentuje je na swoim profilu. Są one jednocześnie nagrodami dla tych internautów, którzy postarają się o kreatywny, dowcipny lub po prostu celny komentarz do danego pomysłu. Co miesiąc, autorzy pięciu najciekawszych opinii zostaną nagrodzeni projektami, które sami ocenili.

Uczestnikiem konkursu może być każdy, kto posiada konto w serwisie Pinterest i śledzi na nim profil MasterCard.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na: www.facebook.com/mastercard.polska/app_614979805208204

 

 

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy  i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Pioneers Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn od Engagement Bureau.